Rabu, 27 April 2011

Hujan Akita

salam...
Harini hati aku hancur,setelah aku mendengar berita..sakit nya aku bilang tak siapa ngerti..sudah lama aku menahan semua ini..Aku beri sepenuh hati aku, bukan untuk kau sakiti..Bukan untuk kau zalimi..Cita aku capai untuk mengejar cinta.Namun Cintaku hanya layak aku humban ke longkang sahaja,Cinta suci aku kau salah tafsirkan..'aku lah lelaki lemah yang menangis di lorongan malam'
Ya ! akulah lelaki itu ! 'ya kata kau...Aku LEMAH..andai baris baris pedih yang engkau telah ungkapkan itu dapat aku sahihkan, ternyata engkau silap.Aku lalui ini sendirian..Yang ada hanya penguat dari teman teman..Engkau ucapkan kata yang engkau sendiri tak mampu kotakan..Aku terima .Sebab aku memberi sepenuhnya.Sampai hati kau buat aku begini setelah aku beri semua .Moga berbahagialah engkau dengan pilihan hati selamanya..Aku doakan

3 ulasan:

  1. just think bout uf future wife. kesianla die bile die dpt tahu ur feeling to another gurl ;)

    BalasPadam