Selasa, 19 April 2011

Samuii~

Salam sejahtera dan コンニチハ!
harini hujan rahmat di bumi Akita.Dan inilah kali pertama aku meredah hujan bertemankan payung lutsinar ala ala drama jepun ke kelas.HAHA.Sejuknya ak xdapat nk cakaplahh.Tp best.hehe
Sesampai je aku di kelas suugaku,aku melabuhkan punggung di belakang Ando san n Youta san.Diorang sume org Akita.ahaha nais2 membe2 nihonjin aku org Akita wehh.Senang lahh aku nnt nk ke mana2 tanye jelah bebudak ni.Btw ada sorg lagi membe nihonjin aku.Namanya Ito.Dia duduk sebelah aku time kelas Chikyuu System.Dia ni aku ingat pemalu gila.Tapi orait gak ahh.Bebual ngan die.HAHA.

Harini rumah aku hampir lengkap lahh..Gas,Air n Oyuu dah sampai.hehe yatto boleh buang air kat umah sndiri.tee hee.(jijik gila aku)HAHA.Semalam aku usha gitar letrik kat rakuten (website auction japanese) n aku jumpa set gitar skali ngan Amp dalam 2 mang.GILA MURAHHH.aku apa lagi guna account sempai order.hehe akhirnya aku akan dapat kanojo gak yg sudi menemani aku dalam seluung kesejukan kat sini.Aku nk bg nama dia Kuroki Chang lahh.<3<3<3

HAHA gila gak laa.Xpe ak still jimat apa.Aku aritu jumpa Nikon DSLR D90 dalam 7 mang.Tp pikir2 balik baik aku angkat gitar.HAHA.Sebab aku dah lama nk menjalani liku hidup sbgai rockstar!jyeahhh.Tunggulah langit Akita akan aku dentumkan!!haha.Kehidupan baru aku agak best.Aku suka Akita! hontouni!..Akita x lerr kampung gila.MAJI DA!! UsoNASHI!!

Hepi mcmne pun aku jauh di lubuk hati aku aku samishii..Tiada khabar berita dari dia.hmm..Yg meneman hanya lagu2 puistis Seven Collar T-Shirt yg acap kali aku mainkan .huhu.Apalah nasib badann.Cinta ditolak. :(

Hobi baru aku skang memasak.hehe seriusly cooking is fun! maji da.Kat sini aku slalu gak aa masak.
N part yg paling best skali bila org bg positif comment kat masakan kita.tee hee.Sankyuu minna!
Thanks juga pada Nestle dengan ciptaan inovatif 'Cukup RASA'.HAHA
K lahh cukup kut utk harini..SAMUIIIIII~
Assalamualaikum<3!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan